Αναζήτηση

Όροι Χρήσης

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ ZELO.GR

I. ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Το www.Zelo.gr είναι ο «Δικτυακός τόπος» και το «Ηλεκτρονικό Κατάστημα» έκθεσης και διάθεσης γυναικείων και ανδρικών ενδυμάτων μέσω του Διαδικτύου, το οποίο ανήκει στην ελληνική εταιρεία με την επωνυμία «PRONOMIOPROJECTIKE» , που εδρεύει στα ΠΕΡΙΒΟΛΙΑ ΧΑΝΙΩΝ, ΚΡΗΤΗ, ΕΛΛΑΔΑ με Τ.Κ 73100, τηλέφωνο επικοινωνίας: 2821504716 email: eshop@zelo.gr (ΑΦΜ: 802058430/ Δ.Ο.Υ Χανίων) (εφεξής το «www.zelo.gr» ή η «Εταιρεία»).

Επισκεπτόμενοι τον δικτυακό τόπο ή χρησιμοποιώντας υλικό από αυτές τις ιστοσελίδες, αποδέχεστε τους παρακάτω όρους. Παρακαλούμε σημειώστε ότι δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιήσετε το Δικτυακό Τόπο, αν δεν αποδεχθείτε τους παρακάτω όρους.

II. ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΤΟΠΟΥ/ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

A. ΠΑΡΟΧΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

Οι πληροφορίες που παρέχονται από τον παρόντα Δικτυακό τόπο είναι πλήρεις, αληθείς, και έγκυρες, είτε αυτές αφορούν στην ταυτότητά μας, είτε στα παρεχόμενα προϊόντα/ υπηρεσίες από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Οι ανωτέρω εγγυήσεις τελούν υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, τα οποία δεν μπορούν να προβλεφθούν ή έχουν προκύψει ακούσια ή λόγω διακοπών λειτουργίας του παρόντος δικτυακού τόπου ή και λόγω ανωτέρας βίας. To www.zelo.gr έχει λάβει όλα τα απαραίτητα τεχνικά και άλλα μέσα προκειμένου να ενημερώνεται άμεσα η διαθέσιμη ποσότητα και μεγέθη των προϊόντων μας, ωστόσο διατηρεί ρητή επιφύλαξη αναφορικά με τη εγκυρότητα των διαθέσιμων στο ηλεκτρονικό κατάστημα ποσοτήτων και μεγεθών των προϊόντων, καθόσον ενδέχεται η ενημέρωση των να πραγματοποιείται μέσα σε μία (1) ώρα από την στιγμή της τροποποίησης τους.

B. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Τα προσωπικά σας στοιχεία που μας χορηγείτε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, η Εταιρεία μας τα επεξεργάζεται αποκλειστικά για το σκοπό

(α) της δημιουργίας Λογαριασμού σας στο www.zelo.gr μέσω του οποίου μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας.

β) της επικοινωνίας μας μαζί σας αναφορικά με τις μεταξύ μας συναλλαγές (π.χ για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας, για την ολοκλήρωση, αποστολή και παράδοση της παραγγελία σας, για την εξόφληση και την ασφαλή οικονομική μας συναλλαγή) και

(γ) για την αποστολή σε εσάς στα στοιχεία που μας χορηγήσατε ενημερωτικού, διαφημιστικού και προωθητικού υλικού αναφορικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της Εταιρείας μας, συμπεριλαμβανομένων και των συνεργασιών της με τρίτους.

Γ. ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΕ NEWSLETTER.

Η εγγραφή σας στο newsletter της Εταιρείας μας γίνεται εξ΄ ελευθεριότητάς σας και δεν αποτελεί υποχρεωτική διαδικασία για τη διενέργεια αγοράς από το Ηλεκτρονικό μας κατάστημα ή για την παροχή άλλων υπηρεσιών μας, συμπεριλαμβανομένης και της απλής περιήγησής σας στο Δικτυακό μας τόπο.

Η εγγραφή σας στην Υπηρεσία newsletter της Εταιρείας μας, ολοκληρώνεται με την εισαγωγή της διεύθυνσης ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου (email) στο αντίστοιχο πεδίο στη σελίδα μας. Με την ολοκλήρωση της εγγραφής σας μας δίνετε τη ρητή σας συγκατάθεση να σας αποστέλλει η Εταιρεία μας ενημερωτικό και προωθητικό υλικό για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, καθώς και συναφή διαφημιστικά μηνύματα.

Δ. ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ/ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

Η διαδικασία αγοράς στο www.zelo.gr είναι πολύ απλή.

Αφού επιλέξετε το προϊόν που επιθυμείτε πατήστε “Προσθήκη στο καλάθι” στο αντίστοιχο πλήκτρο που εμφανίζεται στο προϊόν. Το προϊόν θα μεταφερθεί αυτόματα στο καλάθι αγορών σας όπου μπορείτε να μεταβάλλετε τη ποσότητα, να διαγράψετε το προϊόν ή να συνεχίσετε τις αγορές σας με άλλα προϊόντα.

Αφού ολοκληρώσετε την επιλογή των ειδών πατάτε το πλήκτρο “Ολοκλήρωση παραγγελίας” στο καλάθι αγορών και ακολουθείτε τα βήματα για την ολοκλήρωση της αγοράς με την καταχώρηση των στοιχείων αποστολής και πληρωμής.

Όταν ολοκληρωθεί η παραπάνω διαδικασία θα λάβετε e-mail με τα στοιχεία της παραγγελίας σας.

Στο Zelo.gr σας προσφέρουμε τους πιο δημοφιλείς τρόπους πληρωμής για εύκολες και γρήγορες αγορές.

1. ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ ΜΕΤΡΗΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ

2. ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ, ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ VISA, MASTERCARD, MAESTRO μέσω VivaWalletPayment

3. ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ

  • ΕΘΝΙΚΗ :        ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ: 489/02137305      ΙΒΑΝ: GR9801104890000048902137305

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ: PRONOMIO PROJECT IKE

Τρόπος αποστολής

Το δέμα θα σας παραδοθεί στα στοιχεία που μας έχετε δώσει σε 2 έως 10 εργάσιμες ημέρες ανάλογα με την περιοχή που βρίσκεστε. Οι αποστολές πραγματοποιούνται καθημερινά εκτός Σαββάτου και αργιών. Παρακαλούμε να γράφετε το σταθερό τηλέφωνο και το κινητό στο δελτίο παραγγελίας.

Ελλάδα:

Οι αποστολές γίνονται με την SPEEDEX COURIER.

Η χρέωση αποστολής θα υπολογίζεται ανάλογα την περιοχή που βρίσκεται ο πελάτης. Στις περιοχές εντός Πόλεων είναι 4,20€ και σε απομακρυσμένες περιοχές η χρέωση θα είναι 5,80€ ενώ σε δυσπρόσιτες 6,30€.

Τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ για αγορές πάνω των 75€ (με χρεωστική, πιστωτική κάρτα ή τραπεζική κατάθεση), ενώ αν επιλέξτε τρόπο πληρωμής αντικαταβολή υπάρχει μια έξτρα χρέωση 3,20€.

Κύπρος:

Τα έξοδα αποστολής είναι 20 ευρώ.

Ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας σας εφόσον λειτουργήσουν όλα ομαλά, είναι 3-9 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με την περιοχή που βρίσκεστε.

Τρόποι πληρωμής: α) Χρεωστική κάρτα ή Πιστωτική (VivaWalletPayments)

Αλλαγές: Τους χρόνους που έχουμε για Ελλάδα και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Υπαναχώρηση: Ότι ισχύει και για Ελλάδα.

Εξωτερικό:

Τα έξοδα αποστολής είναι 25 ευρώ για το εξωτερικό.

Οι πελάτες, που στο ιστορικό τους έχουν αποστολές που αρνήθηκαν να παραλάβουν ή δεν ανταποκρίθηκαν στην γραπτή ή τηλεφωνική μας ( ή της courier) ενημέρωση και έτσι μας επιστράφηκαν, με την ένδειξη (ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ – ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ), θα παραλαμβάνουν μετά από αποπληρωμή του συνολικού ποσού της νέας παραγγελίας τους αποκλειστικά μέσω VivaWalletPayments- χρεωστική ή πιστωτική κάρτα ή τραπεζική κατάθεση.

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση σας, παρακαλείστε να αναφέρετε το όνομα σας και τον κωδικό της παραγγελίας σας, κατά την μεταφορά του ποσού.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ

Επιστροφές Προϊόντων και Αλλαγές

Εάν το σχέδιο που επιλέξατε δεν σας κάνει ή δεν σας ταιριάζει, προχωρήστε στη διαδικασία αλλαγής του προϊόντος.

Οι επιστροφές πρέπει να γίνουν μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή του.

Οφείλετε να επιστρέψετε το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παραλάβατε, καινούρια, αχρησιμοποίητα, άθικτα με όλα τα καρτελάκια barcode επισυναπτόμενα πάνω τους, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (Ναυλον) το οποίο δεν θα πρέπει να έχει σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας. Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύετε το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής και δελτίο αποστολής).

Όσα προϊόντα έχουν επιστραφεί κατεστραμμένα, λερωμένα ή και ελαφρώς φορεμένα ή έχει καταστραφεί η αρχική του συσκευασία, δεν θα γίνονται αποδεκτά και αποστέλλονται πίσω στον πελάτη, με χρέωση του την δαπάνη επιστροφής αλλά και αποστολής τους προς εμάς.

Κατά την αποστολή κάθε παραγγελίας, η εταιρία μας ελέγχει τα προϊόντα για τυχόν ελαττωματικά κομμάτια ή τμήματα αυτών. Σε κάθε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο ελάττωμα έχετε τη δυνατότητα να επικοινωνήσετε με την εταιρία αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο 2821504716 ή στο email eshop@zelo.gr. Συμπληρώνετε και επιστρέφετε και το Έντυπο Επιστροφής που συνοδεύεται με το δέμα σας . Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό, η Zelo επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.

Σε περίπτωση όμως που τύχει και παραλάβετε προβληματικό προϊόν ή το προϊόν δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, έχετε το δικαίωμα να το αντικαταστήσετε, εντελώς δωρεάν.

Εσείς χρεώνεστε την διαφορά των προϊόντων εάν υπάρχει, συν 3,20 ευρώ έξοδα αντικαταβολής σε αυτή τη περίπτωση.

Η πρώτη επιστροφή είναι δωρεάν για είδη άνω των 15.00€. Εάν προκύπτει διαφορά από τα προϊόντα αλλαγής θα χρεώνεστε μόνο τα έξοδα αντικαταβολής 3,20 ευρώ   ενώ για κάθε αλλαγή από εκεί και πέρα χρεώνεστε μεταφορικά 8,40 ευρώ, και 3,20 ευρώ για την αντικαταβολή. Στις περιοχές που είναι απομακρυσμένες χρεώνονται επιπλέον 3,60 ευρώ για την αλλαγή ή 4,60 ευρώ για τις δυσπρόσιτες.

Για όσα προϊόντα υπάγονται στην κατηγορία των Προσφορών κάτω των 14,00€ ευρώ δεν μπορεί να γίνει επιστροφή, και αλλαγή γίνεται μόνο στη περίπτωση αλλαγής νούμερου με χρέωση μεταφορικών του πελάτη 8,40 ευρώ, και 3,20 ευρώ για την αντικαταβολή και στις περιοχές που είναι απομακρυσμένες χρεώνονται επιπλέον 3,60 ευρώ για την αλλαγή ή 4,60 ευρώ για τις δυσπρόσιτες.

Σημείωση: Η κατηγοριοποίηση των περιοχών ανά τη Ελλάδα γίνεται βάσει τις χρεώσεις της συνεργαζόμενης courier ανά ΤΚ.

Περιορισμός ευθύνης: Η εταιρία απαλλάσσεται από τις ανωτέρω υποχρεώσεις εάν σας είχε γνωστοποιήσει την έλλειψη ή το ελάττωμα στο προϊόν. Επιπλέον, η Zelo δεν παρέχει εγγύηση, ούτε εγγυάται προστασία για καταλληλόλητα πωλούμενου προϊόντος για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό.

Ευθύνεστε να αποζημιώσετε την εταιρεία, εάν έχει γίνει χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, η δε Zelo δικαιούται να συμφωνήσει την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.

Η διαδικασία:

Στέλνετε e-mail στην διεύθυνση eshop@zelo.gr με το οποίο δηλώνετε ότι επιθυμείτε να κάνετε αλλαγή είδους. Στο μήνυμα σας αυτό θα πρέπει επίσης να αναγράφετε το όνομα σας, τον αριθμό και την ημερομηνία του Παραστατικού Πώλησης (Απόδειξη Λιανικής ) του είδους που είχατε αγοράσει, τον κωδικό του εμπορεύματος που αγοράσατε και θέλετε να επιστρέψετε καθώς και το χρώμα και μέγεθος. Έπειτα να μας αναφέρετε το νέο είδος που θέλετε να αντικαταστήσουμε με χρώμα και μέγεθος, ώστε να κάνουμε την κράτηση του προϊόντος.

Μας στέλνετε πίσω το προϊόν ΜΟΝΟ με Speedex Courier (καλέστε στο 8011100011) με χρέωση παραλήπτη (δική μας δηλαδή), συμπληρώνοντας στο όνομα παραλήπτη τα στοιχεία μας: PRONOMIOPROJECT ΙΚΕ, Περιβόλια Χανίων Κρήτης, ΤΚ 73100, 2821504716.

 

ΣΤ. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Εάν δεν είσαστε ευχαριστημένοι από την αγορά σας έχετε δικαίωμα υπαναχώρησης, προχωρώντας στη διαδικασία επιστροφής του προϊόντος.

Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και οφείλετε να επιστρέψετε το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παραλαβατε, καινούριο, αχρησιμοποίητο, άθικτο με όλα τα καρτελάκια barcode επισυναπτόμενα πάνω του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (Ναυλον) το οποίο δεν θα πρέπει να έχει σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας. Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής).

Όσα προϊόντα έχουν επιστραφεί κατεστραμμένα, λερωμένα ή και ελαφρώς φορεμένα ή έχει καταστραφεί η αρχική του συσκευασία, δεν θα γίνονται αποδεκτά και αποστέλλονται πίσω στον πελάτη, με χρέωση του την δαπάνη επιστροφής αλλά και αποστολής τους προς εμάς.

Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ενημερώνοντας την εταιρία μέσω e-mail στο eshop@zelo.gr, δηλώνοντας και τον τραπεζικό λογαριασμό του ώστε να πιστωθεί από την εταιρία το τίμημα του προϊόντος που επιστρέφεται και συμπληρώνετε και επιστρέφετε και το Έντυπο Επιστροφής που συνοδεύεται με το δέμα σας .Η Zelo είναι υποχρεωμένη να επιβεβαιώσει εγγράφως την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης μόλις την παραλάβει.

Δεν επιστρέφονται οι δαπάνες παράδοσης.

Η διαδικασία

Στέλνετε e-mail στην διεύθυνση eshop@zelo.gr με το οποίο δηλώνετε την υπαναχώρησή σας, Στο μήνυμα σας αυτό θα πρέπει επίσης να αναγράφετε το όνομα σας, τον κωδικό του εμπορεύματος που αγοράσατε, το νούμερο με την ημερομηνία του Παραστατικού Πώλησης (Απόδειξη Λιανικής ) που το είχατε αγοράσει, τον τρόπο πληρωμής που το είχατε πληρώσει, τον αριθμό IBAN του λογαριασμού τραπέζης σας σε ποια τράπεζα ανήκει και το όνομα του δικαιούχου, ως και το τηλέφωνο σας για τυχόν επικοινωνία .

Συμπληρώνετε στο όνομα παραλήπτη τα στοιχεία μας: PRONOMIOPROJECT ΙΚΕ, Περιβόλια Χανίων Κρήτης, ΤΚ 73100, 2821504716. Τα έξοδα αποστολής των επιστρεφόμενων ειδών υπαναχώρησης βαρύνουν τον πελάτη, δηλαδή εσάς και για αυτό θα πρέπει να τα έχετε προπληρώσει στην υπηρεσία courier.

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείτε μετά τον απαραίτητο ποιοτικό έλεγχο και ενημερώνεστε για αυτή με σχετικό email, και εντός 7 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του δέματος σας από εμάς, προχωράμε στην κατάθεση στον τραπεζικό σας λογαριασμό.

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Την επιστροφή την κάνετε ΜΟΝΟ και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ με την SPEEDEX COURIER (καλέστε στο 8011100011).

ΔΕΝ γίνονται δεκτές αποστολές με απλό ταχυδρομείο ή με οποιαδήποτε άλλη Courier

Επιστρέφεται από εμάς η αξία του προϊόντος και όχι τα έξοδα αποστολής και αντικαταβολής.

Για όσα προϊόντα υπάγονται στην κατηγορία των Προσφορών δεν μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων.

Exclusive service!

Τηλεφωνικές παραγγελίες 2821504716

Εξυπηρέτηση πελατών: Δευτ.- Παρ. 9:30 – 17:00

Email: eshop@zelo.gr

* Η επιχείρηση επιφυλάσσεται του δικαιώματος της να τροποποιήσει τους παραπάνω όρους οποτεδήποτε χωρίς καμία προειδοποίηση

III. ΕΥΘΥΝΕΣ – ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΕΡΩΝ

 

Α. ΕΥΘΥΝΗ ΧΡΗΣΤΩΝ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

1. Αποκλειστική Ευθύνη Χρήστη/ Καταναλωτή.

Είστε ο μόνος και αποκλειστικά υπεύθυνος για τη νόμιμη χρήση του Δικτυακού τόπου και Ηλεκτρονικού καταστήματος και υποχρεούστε να απέχετε από κάθε παράνομη πράξη και καταχρηστική συμπεριφορά καθώς και από την υιοθέτηση παράνομων πρακτικών και πρακτικών αθέμιτου ανταγωνισμού. Η συμμετοχή ως μέλος είναι δυνατή μόνο για φυσικά ή νομικά πρόσωπα με πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα. Από την απόκτηση ιδιότητας Μέλους αποκλείονται ανήλικα άτομα (άτομα κάτω των 18 ετών). Ευθύνεστε αποκλειστικά για τη νομιμότητα και την ορθότητα των Πληροφοριών, Δεδομένων και στοιχείων που χορηγείτε στο www.zelo.gr, τα οποία η Εταιρεία ουδεμία ευθύνη ή υποχρέωση έχει να ελέγχει, εκτός και αν αυτό της επιβληθεί μετά από καταγγελία ή με επιταγή νόμου.

2. Απαγορευμένες Χρήσεις

Απαγορεύεται να χρησιμοποιείτε τον Δικτυακό τόπο και το ηλεκτρονικό κατάστημα της www.zelo.gr για αποστολή με οποιονδήποτε τρόπο, δημοσίευση, μετάδοση οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, απειλητικό, προσβλητικό, δυσφημιστικό, ανήθικο, χυδαίο, άσεμνο, ενισχύει ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε τρίτους με οποιονδήποτε τρόπο.

Απαγορεύεται οποιαδήποτε ενέργεια ή παράληψή σας (α) παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τόσο της zelo.gr όσο και τρίτων, (β) περιέχει ιούς ή άλλα λογισμικά τα οποία δύνανται να προκαλέσουν διακοπή, βλάβη, καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή να προκαλέσουν βλάβη στη φήμη και την υπόληψη της Εταιρείας των Συνεργατών της και των Συνδεδεμένων Εταιρειών ή/και των άλλων χρηστών /Μελών/ καταναλωτών, ή δύναται να παραβιάσει οποιοδήποτε προσωπικό ή άλλο δεδομένο των χρηστών/ μελών/ καταναλωτών του παρόντος Δικτυακού τόπου/ Ηλεκτρονικού Καταστήματος.

(α) Οποιαδήποτε πρόσβαση ή απόπειρα πρόσβασης σε πληροφορίες και δεδομένα (συμπεριλαμβανομένων και των προσωπικών δεδομένων) που διακινούνται μέσω του Δικτυακού τόπου και για τα οποία δεν έχετε καμία εξουσιοδότηση ή εξουσία να χρησιμοποιήσετε

(β) Η πρόσβαση στο Ηλεκτρονικό μας κατάστημα με σκοπό τη δημιουργία ή παραγωγή προϊόντος ή υπηρεσίας που να ανταγωνίζεται τα δικά μας προϊόντα/ υπηρεσίες.

(γ) Η διευκόλυνση με οποιονδήποτε τρόπο και με οποιαδήποτε μέσα τρίτων να αποκτήσουν πρόσβαση στα Δεδομένα που χορηγούνται στο siteαπό τα Μέλη του.

(δ) Οποιασδήποτε μορφής πειρατείας Λογισμικού, hacking ή/και υποκλοπής, αντιγραφής, αναλογικής/ψηφιακής εγγραφής και μηχανικής αναπαραγωγής, διανομής, μεταφοράς, downloading, μεταποίησης, μεταπώλησης, δημιουργίας παράγωγης εργασίας δεδομένων (συμπεριλαμβανομένων και των προσωπικών δεδομένων) και πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένων και του περιεχομένου και υλικού (φωτογραφίες, γραφικά, κείμενα κτλ) του Δικτυακού τόπου.

Β. ΕΥΘΥΝΗ www.zelo.gr

1. Ευθύνη www.zelo.gr για ελαττώματα, απώλεια.

Το www.zelo.gr έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνση σας, εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες ή την αντικατάσταση του με άλλο ή (γ) να υπαναχωρήσετε. Οι παραπάνω υποχρεώσεις της Εταιρείας μας παύουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή αν το προϊόν το οποίο επιστρέφεται φέρει βρομιές, φθορές, εκδορές, τσακίσεις και γενικότερα δημιουργεί την εντύπωση ότι έχει υποστεί χρήση πέρα από την απαραίτητη για τη διαπίστωση της καταλληλότητας του, ή από στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Θα πρέπει να ασκήσετε τα ως άνω δικαιώματά σας εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή των προϊόντων σας, η δε προθεσμία αυτή ξεκινάει από την επόμενη της παραλαβής και σε κάθε περίπτωση εντός αυτής θα πρέπει να μας έχετε επιστρέψει το προϊόν.

Σε περίπτωση που σας έχουμε εκτελέσει λάθος την παραγγελία σας (λάθος προϊόν, τίμημα κτλ), οφείλετε να μας ενημερώσετε άμεσα στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας: Τηλέφωνο: 2821504716 ή Email: eshop@zelo.gr.

Σας ενημερώνουμε επιπλέον ότι ο κίνδυνος απώλειας ή βλάβης των προϊόντων βαρύνει το www.zelo.gr μέχρι εσείς ή κάποιο τρίτο άτομο το οποίο ορίζετε εσείς ως αρμόδιο να παραλάβει τα προϊόντα για λογαριασμό σας (διάφορο του μεταφορέα) έχει αποκτήσει τη φυσική κατοχή των αγαθών, οπότε και ο κίνδυνος αυτός μετατίθεται σε εσάς. Εντούτοις, ο κίνδυνος μετατίθεται σε εσάς από την παράδοση των αγορασθέντων προϊόντων σας στον μεταφορέα, εάν ο μεταφορέας έχει ενταλθεί από εσάς να μεταφέρει τα αγαθά και η εν λόγω επιλογή δεν προσφέρθηκε από το www.zelo.gr, με την επιφύλαξη των δικαιωμάτων σας έναντι του μεταφορέα.

Περιορισμοί Ευθύνης: Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, το zelo.gr δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία και να συνάψει πώληση προϊόντων ή/και υπηρεσιών, που λόγω τυπογραφικού ή μηχανογραφικού λάθους, εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με τιμή εσφαλμένη, μικρότερη ή μεγαλύτερη από την ισχύουσα για το εν λόγω χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση που σε παραγγελία τέτοιο σφάλμα στην τιμή διαπιστώνεται σε μέρος μόνο των προϊόντων που παραγγέλθηκαν, τότε η παραγγελία ισχύει και εκτελείται κανονικά για τα υπόλοιπα προϊόντα και θεωρείται μη ολοκληρωθείσα για τα προϊόντα στα οποία διαπιστώθηκε το σφάλμα. Αν ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, τότε η zelo.gr οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία, μόνο όταν δεν έχει προηγηθεί καμία αποστολή των υπολοίπων προϊόντων.

Διαθεσιμότητα Προϊόντων

Όλες οι παραγγελίες των προϊόντων εξαρτώνται από τη διαθεσιμότητα τους. Υπό αυτό το πρίσμα, σε περίπτωση δυσχερειών εφοδιασμού ή εξάντλησης των προϊόντων σε απόθεμα, διατηρούμε το δικαίωμα να σας ενημερώσουμε σχετικά με παρόμοια προϊόντα ίσης ή ανώτερης ποιότητας και αξίας, τα οποία μπορείτε να παραγγείλετε. Εάν δεν επιθυμείτε να παραγγείλετε άλλα παρόμοια προϊόντα, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που ενδεχομένως έχετε πληρώσει στο ακέραιο.

Απόρριψη Παραγγελίας

Διατηρούμε το δικαίωμα να αποσύρουμε από την παρούσα ιστοσελίδα οποιοδήποτε προϊόν ανά πάσα στιγμή ή/και να αφαιρέσουμε ή να επεξεργαστούμε οποιαδήποτε ύλη ή περιεχόμενο σε αυτήν την ιστοσελίδα. Παρόλο που καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να διεκπεραιώσουμε όλες τις παραγγελίες που υποβάλλονται σε εμάς, μπορεί να προκύψουν εξαιρετικές περιστάσεις υπό τις οποίες ενδεχομένως να χρειαστεί να απορρίψουμε τη διεκπεραίωση μιας παραγγελίας αφότου σας έχουμε ήδη στείλει την Επιβεβαίωση Παραγγελίας, το οποίο διατηρούμε το δικαίωμα να πράξουμε ανά πάσα στιγμή κατά την απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια. Δεν φέρουμε ουδεμία ευθύνη απέναντί σας ή απέναντι οποιουδήποτε τρίτου προσώπου για την απόσυρση τυχόν προϊόντων από την παρούσα ιστοσελίδα, καθώς και για την αφαίρεση ή την επεξεργασία τυχόν ύλης ή περιεχομένων της ιστοσελίδας ή για την άρνηση διεκπεραίωσης ή αποδοχής μιας παραγγελίας αφότου σας έχουμε στείλει την Επιβεβαίωση Παραγγελίας.

ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

Η τιμή κάθε προϊόντος θα είναι αυτή που ορίζεται ανά πάσα στιγμή στην ιστοσελίδα μας, εκτός από τις περιπτώσεις προφανούς σφάλματος. Φροντίζουμε πάντοτε να διασφαλίζουμε ότι όλες οι τιμές στην ιστοσελίδα είναι ακριβείς, ωστόσο ενδέχεται να παρουσιαστούν σφάλματα. Εάν διαπιστώσουμε κάποιο λάθος στην τιμή οποιουδήποτε προϊόντος έχετε παραγγείλει, θα σας ενημερώσουμε το συντομότερο δυνατόν και θα σας δώσουμε τη δυνατότητα να επιβεβαιώσετε εκ νέου την παραγγελία στη διορθωμένη σωστή τιμή ή να την ακυρώσετε. Εάν είναι αδύνατο να επικοινωνήσουμε μαζί σας, θα θεωρήσουμε ότι η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί και θα σας επιστρέψουμε στο ακέραιο κάθε ποσό που έχετε πληρώσει. Δεν υποχρεούμαστε να σας προμηθεύσουμε κανένα προϊόν στη λανθασμένη χαμηλότερη τιμή (ακόμα και αν σας έχουμε στείλει την Επιβεβαίωση Αποστολής), στην περίπτωση που το σφάλμα στην τιμή είναι προφανές και αδιαμφισβήτητο και μπορεί ευλόγως να αναγνωριστεί από εσάς ως λανθασμένη τιμή. Οι τιμές στην ιστοσελίδα μας περιλαμβάνουν Φ.Π.Α αλλά όχι τα έξοδα αποστολής, τα οποία προστίθενται στη συνολική τιμή όπως εμφανίζεται στον Οδηγό Αγορών/Εξόδων Παράδοσης, το περιεχόμενο του οποίου αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα των Όρων αυτών. Οι τιμές ενδέχεται να αλλάξουν ανά πάσα στιγμή, ωστόσο, με την επιφύλαξη όσων ειδικότερα αμέσως ανωτέρω αναφέρονται, ενδεχόμενες αλλαγές δεν θα επηρεάσουν τις παραγγελίες για τις οποίες σας έχει ήδη αποσταλεί Επιβεβαίωση Παραγγελίας.

Τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών προστατεύονται μέσω συστήματος online ασφάλειας SSLbit το οποίο εγγυάται απόλυτα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών, και υπόκεινται σε ελέγχους εγκυρότητας και έγκρισης από τον εκδότη της κάρτας σας. Αν ο εκδότης της κάρτας σας δεν εγκρίνει την πληρωμή, δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση ή μη παράδοση και δεν θα μπορούμε να συνάψουμε Σύμβαση μαζί σας.

Κατά την συμπλήρωση των πεδίων της πιστωτικής σας κάρτας για την εξόφληση της παραγγελίας σας, θα χρειαστεί να συμπληρώσετε όλα τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας ώστε να καταχωρηθεί το αίτημα παραγγελίας. Τέλος, για να παραλάβετε την παραγγελία σας, θα χρειαστεί να είστε παρών κατά την παράδοση με την ταυτότητά σας και να υπογράψετε τη χρέωση της πιστωτικής κάρτας.

Φίλτρα
Sort
display